De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 201862 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Gsur81 15-06-2022

Mooi design en fijne citruspers

Geschreven voor: Princess 201862

Deze Princess Citruspers heb ik nu een aantal weken in gebruik, en ben enthousiast om een review te plaatsen. Het is een mooi apparaat, en springt gelijk in het oog op het aanrecht.

Door de maat is het wel groot, en moet je ruimte voor hebben.

Het apparaat vind ik voornamelijk handiger dan de meeste citruspersen door de hendel. Ook door de stevige constructie kun je goed citrus vruchten persen met maximale opbrengst.

Verder werkt het stil en krachtig. Je kan gelijk in een glas persen, of met een schuifje in de machine kan zelf die je met een deksel kunt afsluiten. Heel handig en slim bedacht.

Het duurde even om in elkaar te zetten door de onderdelen, en ook bij het wassen rekening mee te houden om het goed te kunnen reinigen.

Alles bij elkaar genomen een hele fijne pers, en door de design waarde staat het fijn in de keuken. Alleen door de maat kan het voor sommigen moeilijk op te bergen zijn. Zeker een aanrader !

• Stille werking
  • Hendel
  • 2-in-1 Functie met opvangkan
  • Veel sap opbrengst

Minpunten

• Maat niet voor iedereen handig
  • Montage / Reiniging onderdelen

Anne Noorlander 13-06-2022

Mooi design! En fijn product

Geschreven voor: Princess 201862

Dit product mogen testen en was er enorm blij mee! Het heeft een heel mooi en modern design waardoor het in ieders interieur past. Hij werkt supersnel en perst goed uit waardoor je al het sap eruit krijgt. Ook is deze makkelijk schoon te maken en goed in elkaar te zetten. Wel vinden we het een vrij groot apparaat waardoor er veel ruimte voor nodig is maar als je het vaak gebruikt dan hoef je het niet iedere keer op te bergen

• Makkelijk schoon

Minpunten

• Groot

c**********@g******** 13-06-2022

Fijne stille citruspers

Geschreven voor: Princess 201862

Ik heb deze citruspers een paar weken mogen testen.
Helaas is hij wel wat groot om in een kastje te plaatsen, maar het is een mooi vormgegeven apparaat dat niet misstaat op het aanrechtblad.

Het apparaat is lekker stil en doet wat hij moet doen.
Het is makkelijk dat je het sap in de kan kan opvangen, dan hoef je er geen glas onder te zetten.
Wel moet je dan goed opletten dat je het uitloop gootje in de juiste richting zet anders loopt het sap alsnog op het aanrecht.
De kan is vrij laag en kan je dus makkelijk in de koelkast kwijt met het meegeleverde deksel erop.
Nadeel hiervan is dan weer wel dat hij vrij breed is.

Al met al een fijne pers.

Pluspunten

• Stil
  • Mooie vormgeving
  • Sap opvangen in kan

Minpunten

• Vrij groot, dus lastig in kastje te plaatsen

ABAL 10-06-2022

Gemakkelijk in gebruik, snel een sapje klaar

Geschreven voor: Princess 201862

Ik heb de Princess voor een aantal weken mogen testen. In het begin vond ik het formaat beetje aan de grote kant, maar later begon ik wel aan te wennen en viel het gelukkig mee. Het is zeer makkelijk in gebruik en je kan binnen no-time een sapje maken. De behuizing is erg stevig en het bamboe komt erg natuurlijk over. Voor het schoonmaken is het ook erg ideaal. De meeste onderdelen zijn demonteerbaar, hierdoor kan je goed bij alle plekken komen. De afneembare kan, doet zijn werk goed als je klaar bent persen, om gelijk in te kunnen schenken. Al met al tevreden.

Pluspunten

• Demonteerbare onderelen

Minpunten

• 1 snelheid stand

Silvia 09-06-2022

Mooie cirtuspers

Geschreven voor: Princess 201862

Mooi product. Werkt goed en is makkelijk schoon te maken. De juicer ziet er ook mooi uit als je deze oo je aanrecht zou willen laten staan

Pluspunten

• Mooi desing mooie pootjes
  • Zit deksel bij voor het overgebleven sap
  • Makkelijk schoon te maken
  • Met de tuit kun je het sap makkelijk stoppen

Minpunten

• Geen minpunten kunnen ontdekken

123luuk123 08-06-2022

Mooie citruspers

Geschreven voor: Princess 201862

Dit apparaat is nu enkele weken door ons getest en ik ben tevreden, heb je dit apparaat perse nodig om citrusvruchten te persen? Nee, er zijn goedkopere alternatieve. Echter het is de prijs waard door de bijgeleverde sapkan en het is een plaatje op het aanrecht. Het heeft een mooi zwart design met bamboe accenten die goed matchen met onze keuken. Dit is natuurlijk wel smaakgevoelig. Hou er rekening mee dat het wel een groot apparaat is en je dus ook voldoende plek in je keuken moet hebben als je hem wel laten staan op het aanrecht. Het apparaat werkt goed en je kunt snel doorwerken met schonen handen. Het systeem werkt makkelijk waarbij je kunt kiezen uit het volmaken van de kan of om een glaasje te tappen. Dit gaat zonder knoeien. Alle materialen zijn schoon te maken in de vaatwasser waardoor het opruimen hierna ook een makkie is.

Pluspunten

• Schone handen
  • Fijne kan die gelijk gevuld wordt

Minpunten

• nog geen ondervonden

Lisa 07-06-2022

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Princess 201862

Ik heb de Princess Pure mogen testen en wat is het een GEWELDIG apparaat! Naast het feit dat de design van het apparaat echt prachtig is, doet het ook zijn werk en dat is natuurlijk waar ik super enthousiast over ben. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en zet je binnen enkele seconden in elkaar. In plaats van altijd met alle kracht mijn sinaasappels persen, mocht ik dit keer aanschouwen hoe het apparaat deze inspanningen van mij overnam. Het apparaat perst de verse sinaasappels in een handomdraai en je kunt vervolgens vol genot genieten van je verse sapje. Tijdens het persen van de sinaasappels ervoer ik verder geen geknoei vanwege het anti-drup systeem en alle pitjes werden netjes gezeefd. De sap kan opgevangen worden in het bakje of glas als je voor meerdere gezinsleden wilt persen. Alle onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en kun je eventueel plaatsen in de vaatwasser. Ik kan verder geen minpunten opsommen behalve dat je een plek moet vrij maken in de keuken voor het apparaat, maar dat is het dubbel en dwars waard.

• Gebruiksvriendelijk
  • Neemt alles elektrisch over

Minpunten

• Je moet plek maken in de keukwn

i********@h********** 07-06-2022

Mooie design Citrus pers met veel gemak!

Geschreven voor: Princess 201862

De Princess Pure Citrus pers heb ik mogen testen en ik kan niet anders dan te zeggen: wat een fijn apparaat! Ik heb altijd een handpers gehad om sinaasappels uit te persen en dan is dit een verademing! Het gaat makkelijk en relaxed; je hoeft helemaal geen kracht te zetten want de motor doet zijn werk. Geen geknoei (en geplak) op het aanrecht wat ook heel fijn is. En: naast een glas vers geperst sinaasappelsap kun je ook voor een hele kan gaan. En deze kan kun je door het bijgeleverde deksel ook afsluiten en even tijdelijk in de koelkast bewaren voor nog een glaasje in de middag of de volgende dag. Heel gezond!
Ik ben zeer verrast door deze citruspers en kan 'm echt aanbevelen.
Het enige 'min'puntje is dat hij niet geheel de sinaasappels leeg haalt/perst, bij mijn handpers haalde ik er meer uit, maar dat is eigenlijk te verwaarlozen als ik zie wat hij doet en wat voor gemak ik ervan heb.
Alle losse onderdelen (dat zijn er best veel) kun je in de afwasmachine doen wat ook praktisch en fijn is. Goed om te weten is dat het is best een groot apparaat voor op je aanrecht maar hij is van mooi design dus hij staat te shinen in mijn keuken!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te bedienen
  • zowel een glas als een kan sinaasappelsap
  • geen geknoei meer op het aanrecht

Nigel123 06-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Princess 201862

Ik heb deze pers een aantal weken mogen testen en wat ben ik er blij mee. Allereerst zorgt het mooie design ervoor dat de pers prima in de keuken kan blijven staan en goed past bij de andere apparaten. Doordat de pers een anti-druppelsysteem heeft, voorkom je dat het aanrecht een rotzooi wordt, zoals vaak wel het geval is. Groot voordeel is dat je naast een glas ook direct een hele kan kunt vullen. Perfect voor grote gezinnen op de zondagochtend. Een nadeel vond ik dat mijn sinaasappels niet volledig leeg gehaald waren en daarnaast het in elkaar zetten van de pers. Maar kortom, zeker een aanrader. Vaatwasserbestendig, mooi design en goede werking voor zowel glazen als kannen.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Handig in werking
  • Vaatwasser

Minpunten

• Veel losse onderdelen
  • Perst niet altijd optimaal

Hans uit Simpelveld 04-06-2022

Een citruspers die niet mag ontbreken in de keuken

Mooie en praktische citruspers

Voor ons glaasje vitamine C maak ik al bijna een halve eeuw gebruik van een handmatige sinaasappelpers. Maar dat gaat wel ten koste van de handfunctie. Nu kreeg ik de mogelijkheid om de Princess Citrus Juicer Pure te mogen testen. De eerste kennismaking na het uitpakken was al meteen een schot in de roos. Juist door de robuuste afwerking met bamboe en de matzwarte behuizing is de citruspers een ware eyecatcher in onze keuken. De verstelbare tuit van de citruspers is uniek en doordacht te noemen. Dankzij het antidruppelsysteem blijft je aanrecht schoon. Met een eenvoudige handbeweging kan je met de tuit kiezen of je slechts één glas of de hele kan wilt vullen. De perskegel in combinatie met de krachtige motor zorgt voor perfect vers geperst sap.

De tuitmond heeft een uitloop in 3 richtingen, waarbij de neutrale stand als druppelstop fungeert en het vers geperste sap in het reservoir loopt. Als de schenktuit wordt ingedrukt, kun je één of twee glazen van 300cc vullen. Als de schenktuit naar boven wordt gedrukt, stroomt het sap in de 1 liter kan. Met de bijgeleverde deksel kan het sap ook in de koelkast worden bewaard. De sapcentrifuge staat stevig op zijn voetjes zodat deze niet wegglijdt tijdens het gebruik. Voor een gemakkelijke reiniging kan de sapcentrifuge bijna volledig worden gedemonteerd en de afzonderlijke onderdelen, m.u.v. de motor natuurlijk, zijn ook vaatwasmachinebestendig.

Kortom: de Princess Citrus Juicer Pure bevalt enorm, ik ben er heel blij mee. En niet alleen ik, ook mijn echtgenote en niet te vergeten de groenteboer. Elke week 35 sinaasappelen voor dagelijks 2 glazen vitaminen C, pak hij graag voor me in.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Prachtig design

a**************@g******** 04-06-2022

Parel voor op je aanrechtblad!

Geschreven voor: Princess 201862

Heel handig, je kunt zowel per glas persen door het beweegbare ruitje als een hele kan tegelijkertijd persen. Eenvoudig bedienbaar, stekker in het stopcontact en de hendel neerdrukken op de halve sinaasappel en de pers werkt al. Het schoonmaken vergt wel even tijd maar de uitstraling van het apparaat maakt dat ruimschoots goed!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Bediengemak
  • Heerlijke verse sinaasappelsap
  • Ook voor ander citrusfruit

Minpunten

• Redelijk veel schoonmaakwerk

d**************@h********** 03-06-2022

Mooie toevoeging voor in de keuken

Geschreven voor: Princess 201862

Ik heb dit apparaat een aantal weken mogen testen en ik ben erg blij mee. . De Princess Citrus pers heeft een erg mooi design, ik vind de combinatie met het zwart en bruin erg mooi. Het is een wat grotere citruspers, geschikt voor als je voor het hele gezin sinaasappelsap wil persen. De pers bestaat uit best een aantal onderdelen, maar als je eenmaal snapt hoe hij in elkaar zit is hij makkelijk te gebruiken. Het persen kost weinig moeite door het makkelijke handvat. Het enige nadeel voor mij zijn de verschillende onderdelen. Dit omdat ik geen vaatwasser heb en zo alle verschillende onderdelen met de hand moet afwassen, wat me iets teveel moeite is voor een glaasje sinaasappelsap. Verder is het een erg fijn apparaat en een prima aanrader.

Pluspunten

• design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• minder prettig als je geen vaatwasser hebt

Elisavdt96 28-05-2022

Fijne citruspers

Geschreven voor: Princess 201862

Ik ben heel erg tevreden over deze citruspers.
Hij past niet alleen mooi bij mijn keuken, maar hij is ook echt stevig .

Wat ik erg fijn vind aan deze pers is dat hij te gebruiken is voor alleen jezelf of gewoon je hele gezin. De kan haal je gemakkelijk los en zet je zo op tafel, of afgesloten met bijgeleverde deksel in de koelkast(lekker koud).
Het anti drup systeem is een goede aanvulling want zo blijft je aanrecht mooi schoon.
Her schoonmaken van de citruspers gaat eigenlijk wel heel makkelijk. Alles is uit elkaar te halen en bijna alles kan in de vaatwasser! Piece of cake!
Ik kan hem door al deze plus punten daarom ook met de volle 100% aanbevelen.

Pluspunten

• Stevig
  • Anti drup systeem
  • Vaatwasbestendig
  • 1 liter kan

jkr 24-05-2022

Zeer stijlvolle en praktische citruspers

Zeer stijlvolle en praktische citruspers

Ik heb de Princess 201862 Citruspers Pure nu een aantal weken mogen testen en ben er zeer over te spreken. Het is misschien een beetje een groot apparaat, maar het design maakt dat het niet misstaat in de keuken dus opslaan in een kastje is niet nodig. Dankzij het praktische handvat kost het weinig kracht om de sinaasappels te persen en je handen blijven goed schoon. Ook de grootte van de opvangbak, die goed als kan dient, is erg prettig. Het enige minpuntje is dat je met de hand soms iets meer sap uit de sinaasappel haalt omdat je dan de sinaasappel dan meer kan roteren om de pers.

Pluspunten

• formaat opvangbak
  • design
  • makkelijke reiniging